dinsdag 10 maart 2015

Een eerste begin

Een tijdje liep ik al met het idee rond, mijn bevindingen in mijn stamboomonderzoek op het internet zetten. 
Een eigen website was mijn eerste gedachte, maar het leek me vrij veel werk om een eigen site te bouwen. Steeds vaker zag ik blogs waar onderzoekers hun vindingen publiceerden maar ook om hulp vroegen bij hun zoektocht. Dit weekend heb ik besloten om ook maar zo'n blog te beginnen.
En vandaag zet ik het eerste verhaal over een voorouder online. 

Met bloggen ben ik al een aantal jaar bekend, maar zo'n blog over mijn familiegeschiedenis is dan weer nieuw en toch wel een beetje spannend. Het zou leuk zijn om verre familieleden via dit blog te vinden. En dit is een mooie manier om mijn familieleden die geïnteresseerd zijn in genealogie op de hoogte te houden van mijn ontwikkelingen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten